Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Ρομπόπουλος προς Μαξίμου: «Παραιτούμαι τη Δευτέρα»

Ρομπόπουλος προς Μαξίμου: «Παραιτούμαι τη Δευτέρα»
Πριν λίγη ώρα στο Μέγαρο Μαξίμου έφτασε επιστολή του βουλευτή Θεσσαλονίκης Θωμά Ρομπόπουλου ο οποίος ενημερώνει τον πρωθυπουργό την πρόθεσή του να παραιτηθεί τη Δευτέρα διαφωνώντας με το πολυνομοσχέδιο.

Πρώτη επιλαχούσα είναι η Βούλα Τεκτονίδου. Κάποιοι όμως λένε ότι δεν θα αποδεχθεί τη θέση οπότε δεύτερη επιλαχούσα είναι η ηθοποιός
Μαίρη Ακριβοπούλου (φωτό).akrivop_494x320.jpg

Νωρίτερα, την οριστική του απόφαση για παραίτησή του από βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, γνωστοποίησε μιλώντας στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» ο Θωμάς Ρομπόπουλος.

«Είμαι ξεκάθαρος. Θα παραιτηθώ τη Δευτέρα και ας πάρει την έδρα μου ο επόμενος βουλευτής» δήλωσε. «Δεν μπορώ να είμαι σε μία βουλή που δεν μπορώ να αποφασίζω».

«Δεν μπορώ να λειτουργώ εξαναγκαστικά και να μου λένε "ή το ψηφίζεις αυτό ή αλλιώς πτωχεύουμε"» είπε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.

Αναφερόμενος στις προηγούμενες περιπτώσεις «ανταρσίας» του, ο κ. Ρομπόπουλος είπε ότι είναι από τους λίγους βουλευτές που αντέδρασε έντονα στο μεσοπρόθεσμο και στον προϋπολογισμό. «Δεν απείλησα ποτέ κανέναν. Ούτε κανείς με γύρισε πίσω. Η τρόικα έθεσε εκβιαστικά το δίλλημα και τότε είπα ότι εγώ δεν πτωχεύω τη χώρα μου».
http://www.newpost.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου