Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

 


Με μια χειρόγραφη, πυκνή και μονοσέλιδη, επιστολή του ο Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Χρυσόστομος Β΄ έθεσε χθες οικειοθελώς και "σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος" (σύμφωνα με τον στίχο του Κ. Π. Καβάφη) τούς τίτλους του τέλους στην 17χρονη αρχιερατεία του στη γενέτειρά του. Πιστός στις από ετών εξαγγελίες του, απευθύνεται, με ημερομηνία 1 Σεπτεμβρίου 2011, προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, δια του Προέδρου Της Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.
Μακαριώτατε, Δια της παρούσης προάγομαι να γνωρίσω προς Υμάς την απόφασίν μου, όπως παραιτηθώ του Μητροπολιτικού Θρόνου της Ιεράς Μητροπόλεως Ζακύνθου. Είναι ήδη γνωστόν ότι συνεπληρώθησαν πεντήκοντα έτη Ιερωσύνης, εκ των οποίων τα τριάκοντα και πέντε Αρχιερεύς. Πλέον τούτων ειργάσθην εισέτι δέκα έτη, εκ των οποίων τα τέσσαρα ως ευταξίας (κλητήρας) της Ι. Μ. Ζακύνθου και δύο ως δόκιμος της Ιεράς Μονής του Σινά, ένθα έλαβον τους δύο βαθμούς της Ιερωσύνης. Ήδη άγω το εβδομηκοστόν τρίτον έτος της ηλικίας μου με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς την εμφάνισιν διαφόρων δοκιμασιών της υγείας μου. Η Μητροπολιτική διακονία μου εις την ιδιαιτέραν μου πατρίδα την Ζάκυνθον, η οποία έχει ηυξημένας τελετουργικάς απαιτήσεις, με κατεπόνησε σωματικώς, μη δυναμένου να συνεχίσω, εν πλήρει δυνάμει, ως επιβάλλεται κυρίως εν χαλεποίς καιροίς. Οίκοθεν νοείται, ότι δεν παραιτούμαι της Αρχιερωσύνης και παραμένω εις την διάθεσιν της Εκκλησίας ημών με όσας δυνάμεις παραμένουν εν τη ασθενεί σαρκί μου. Επί δε τούτοις ευχαριστών δια την αποδοχήν ταύτης διατελώ.
Μετά βαθυτάτου σεβασμού αδελφός εν Κυρίω ελάχιστος +ο Ζακύνθου Χρυσόστομος όλως πρόθυμος.
Copy: www.nyxthimeron.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου